Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

רינה מצליח

רינה married משה מצליח on month day 1971 at age 18 at marriage place. מצליח נחשבת לאחת מהמגישות הוותיקות בחדשות.

רינה מצליח Rinamnewsdesk Twitter
רינה מצליח Rinamnewsdesk Twitter

רינה מצליח בשידור טלוויזיה ב-2009 רינה מצליח באירוע שבתרבות בגבעת שמואל 2019 בשנת 2011 החלה להגיש אחת לשבוע את מהדורת שש עם לסירוגין עם עודד בן-עמי והיא שימשה כמגישה מחליפה.

. Join Facebook to connect with רינה מצליח and others you may know. כאן 11 אשת התקשורת רינה מצליח מסכמת קריירה של ארבע עשורים ומגלה לרוני קובן מה היא חושבת על נתניהו למה היא. כל העיתונאים יצאו להגנת ערוץ 14 אף עיתונאי ימין לא יצא להגנתי כשאנשי ביבי שחטו אותי וכתבו לרצוח את רינה מצליח בתחנות רכבת. צילום מסך קשת אחרי תשע שנים בשבת הקרובה אגיש בפעם האחרונה את פגוש את העיתונות כתבה מצליח בחשבון הטוויטר שלה.

מאז 2004 היא משמשת ככתבת הפוליטית של חדשות 2 עובדה שמעניקה לה כל יום את העונג לפגוש פוליטיקאי אחר להתרוצץ בין חברי מרכז. בתחילת השבוע פרשה העיתונאית. Up to 10 cash back רינה מצליח born Lichaa was born on month day 1952 at birth place. שדרית הטלוויזיה רינה מצליח הודיעה בשבתרבות בכפר סבא כי זו מערכת הבחירות האחרונה שאותה היא מסקרת וחשפה פרט מעניין נוסף.

אני כבר כמעט 40 שנה עיתונאית צמודה לביפר ואחר כך לסמסים. העיתונאית הוותיקה שלחה היום א מכתב לעובדי החברה ובו כתבה. העיתונאית רינה מצליח מגישת התכנית פגוש את העיתונות לשעבר הודיעה היום א על פרישה מחברת חדשות 12. מצליח מסיימת את עבודתה העיתונאית אחרי לא פחות מארבעה עשורים.

אחרי יותר מ-30 שנה רינה מצליח הודיעה על פרישה מחדשות קשת. For faster navigation this Iframe is preloading the Wikiwand page for רינה מצליח. לאחר עימות עם רינה. העיתונאית רינה מצליח שהגישה עד לחודש יולי האחרון את התוכנית פגוש את העיתונות פורשת מחדשות 12.

1 day agoאשת התקשורת רינה מצליח שפרשה השבוע מחדשות 12 חשפה כמה יממות לפני התפטרותה את תסכולה מהמתרחש כיום בחברת החדשות בה עבדה קרוב ל-30 שנה. אני כבר כמעט 40 שנה עיתונאית צמודה לביפר ואחר כך לסמסים. לפי דיווח של דוד ורטהיים באתר וואלה. רינה מצליח בשידור טלוויזיה ב-2009 רינה מצליח באירוע שבתרבות בגבעת שמואל 2019 בשנת 2011 החלה להגיש אחת לשבוע את מהדורת שש עם לסירוגין עם עודד בן-עמי והיא שימשה כמגישה מחליפה.

רינה מצליח is on Facebook. אני ישבתי באולפן שישי ויצאתי להגנת ערוץ 14. רינה מצליח הודיעה במכתב לעובדי חברת חדשות 12 על פרישה אחרי 29 שנה מאז הקמתה. רינה קטי1 מצליח היא עיתונאית שדרנית טלוויזיה ורדיו ישראלית ומגישת התכנית פגוש את העיתונות2 של חברת החדשות.

בעצרת שאחריה נרצח יצחק רבין מי שנתן לי את תמונתו לבוש. רינה מתרוצצת בין האולפן לשטח כבר מ-1993. 1 day agoרינה מצליח מערכת וואלה כל העיתונאים יצאו להגנת ערוץ 14 אף עיתונאי ימין לא יצא להגנתי כשאנשי ביבי שחטו אותי וכתבו לרצוח את רינה מצליח בתחנות רכבת. Facebook gives people the power to share and makes the world more open and connected.

משה was born on January. בכל שבת ב-1900 מארחת רינה מצליח את האישיות שעשתה את החדשות של השבוע האחרון או תעשה את החדשות של השבוע הקרוב לראיון נרחב ומעמיק שמספק יותר מכותרת אחת. אני פורשת בלב שלם בעצב גדול וגם בדאגה. העיתונאית ופרשנית חדשות 12 רינה מצליח בת ה-66 הודיעה היום ראשון כי היא צפויה לפרוש מחברת החדשותבמכתב ששיגרה לעובדי החברה היא נפרדה מהם בהתרגשות.

רינה מצליח ויקיפדיה
רינה מצליח ויקיפדיה
דעה חדשות 12 לא יוכלו להוריד את הראש ולקוות שהגל יעבור גלובס
דעה חדשות 12 לא יוכלו להוריד את הראש ולקוות שהגל יעבור גלובס
הגיע הזמן להיפרד אחרי 40 שנה רינה מצליח עוזבת את חדשות 12 Tmi
הגיע הזמן להיפרד אחרי 40 שנה רינה מצליח עוזבת את חדשות 12 Tmi
הזוי רינה מצליח במופע הסתה בפריים טיים
הזוי רינה מצליח במופע הסתה בפריים טיים
עצומה דרישה לפטר את רינה מצליח
עצומה דרישה לפטר את רינה מצליח

Post a Comment for "רינה מצליח"